Mire jó a CRM rendszer?

Hogyan járul hozzá a CRM a vállalkozásom sikereihez?

A Customer Relationship Management rendszerrel, röviden a CRM-mel Önnek megvan az eszköze arra, hogy vásárlói kapcsolatait a számítástechnika segítségével ápolja.

Így ez értékes eszközként szolgál az Ön vállalati menedzsmentjéhez és marketing tevékenységeihez.
A legtöbb ágazatban, így minden bizonnyal az Önében is, a vállalkozások a vásárlókkal való hosszú távú kapcsolatra koncentrálnak.  A CRM segíti Önt ügyfélkapcsolatainak ápolásában és további kiépítésében.
Ön egy olyan CRM rendszerhez jut, mely automatikusan betáplálja a törzsvásárlói és azok vásárlásainak adatait.

crm képNe felejtse el többé a törzsvásárlók születésnapját!
Küldje ajánlatait konkrét vásárlói csoportoknak autamata rendszerrel!
• A top vásárlók és a majdnem elvesztett vásárlók forgalomáttekintése
Részletes kapcsolati előzmények

Vásárlói csoportjait az Ön által választott szempontok alapján érheti el. Így célzottan ösztönzi azon vásárlói szegmenseket, melyek az Ön számára a legértékesebbek.
Ez döntő hatással van vállalati sikereire.

Google: [xyz-ihs snippet=”adsense”]

Hogy jut a saját vásárlóinak a féltve Őrzött adataihoz?

Pénz visszatérítésért, kedvezményért cserébe a vásárlónk örömmel megadja az adatait! Ennyire egyszerű!

 

cobrandedcard

SAJÁT VÁSÁRLÓI HŰSÉGPROGRAMJÁVAL GYORSAN ÉS EGYSZERŰEN JUTHAT ÚJ VÁSÁRLÓKHOZ ÉS MAGASABB FORGALOMHOZ –  ÉS MINDEZT ALACSONY KÖLTSÉGEK MELLETT!